metalshop   /   Reklamace a vrácení

Reklamace a vrácení

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky. Vyplňte, prosím, formulář pro vrácení (zvolte Vrácení).

Do emailové schránky Vám poté zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.

Adresa pro vrácení je:

Vrácení zboží z obj. č. (číslo Vaší objednávky)
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 BYSTŘICE

Neodesílejte prosím zboží bez vyplnění formuláře. V takovém případě nebudeme moci zásilku spárovat s Vaší objednávkou a požadavek vyřídit.

  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • V případě, že vracíte zboží v originálním obalu (např. obuv), nelepte přepravní štítek ani nepište adresu přímo na něj. Krabici buďto zabalte do fólie, případně vložte do dalšího obalu.
  • Prosíme, nezasílejte zboží nazpět formou dobírky, takové zásilky nemůžeme převzít.

Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese zákazník.

Peníze zasíláme na váš bankovní účet zpravidla okamžitě po doručení zboží na naši adresu, nejpozději však do 14 dní.

V případě, že jste pro platbu využili platební bránu PayPal a máte v účtu aktivovanou službu vrácení zdarma, tzv. PayPal Cost Free Returns, PayPal vám proplatí náklady na vrácení zboží.

Zboží zakoupené přímo na prodejně nelze vrátit. Samozřejmě na nákupy provedené přes e-shop, které jste si vyzvedli na prodejně, se vztahují podmínky nákupu přes e-shop.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží lze vyměnit do 14 dnů od obdržení objednávky. Vyplňte, prosím, formulář pro výměnu (zvolte Výměna).

Do emailové schránky Vám poté zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.

Adresa pro výměnu je:

Výměna zboží z obj. č. (číslo Vaší objednávky)
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 BYSTŘICE

Neodesílejte prosím zboží bez vyplnění formuláře. V takovém případě nebudeme moci zásilku spárovat s Vaší objednávkou a požadavek vyřídit.

  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • V případě, že zasíláte zpět zboží v originálním obalu (např. obuv), nelepte přepravní štítek ani nepište adresu přímo na něj. Krabici buďto zabalte do fólie, případně vložte do dalšího obalu.
  • Prosíme, nezasílejte zboží nazpět formou dobírky, takové zásilky nemůžeme převzít.

Náklady na odeslání zboží nese zákazník, nicméně za odeslání nového zboží neúčtujeme žádné další poštovné bez ohledu na cenu zásilky.

Jakmile zásilka dorazí do našeho centrálního skladu, obratem na Vaši adresu zašleme nové zboží.

V rámci interního procesu výměny zboží může Metalshop.cz vytvořit novou objednávku ve Vašem zastoupení.

Ano, lze. Můžete tak učinit v dané prodejně, případně přes e-shop (kontaktujte, prosím, zákaznickou podporu na ).

Pokud jste zboží koupili na e-shopu a přejete si jej vyměnit, můžete tak učinit přes e-shop či kteroukoliv kamennou prodejnu.


REKLAMACE ZBOŽÍ

Každý zákazník, který zakoupil zboží na www.metalshop.cz, má právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí. Jakékoli viditelné vady nebo nedostatky nám musí být oznámeny do 3 pracovních dnů. Všechny stížnosti budou posouzeny do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace vrátíme vzniklé poplatky.

Vyplňte, prosím, reklamační formulář (zvolte Reklamace) s podrobným popisem problému a připojte fotografie. Po obdržení stížnosti Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.

K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět - poškozené produkty, včetně obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovejte vše po celou dobu reklamace.

Součástí zásilky by měla být kopie faktury. Pokud byl produkt dodán v originální krabici, vraťte ji také.

Záruka se nevztahuje na:

  • poškození způsobené během přepravy (za tuto škodu odpovídá přepravní společnost);
  • poškození způsobené dlouhodobým nesprávným používáním a přirozeným opotřebením;
  • poškození způsobené nesprávným nebo neobvyklým použitím;
  • škody způsobené vnějšími faktory a neodbornou manipulací.

Ano, lze. Můžete tak učinit v dané prodejně, případně přes e-shop (kontaktujte, prosím, zákaznickou podporu na ).

Pokud jste zboží koupili na e-shopu a potřebujete jej reklamovat, můžete tak učinit přes e-shop či kteroukoliv kamennou prodejnu.


On-line řešení sporů

  • S platností od 15. února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Společnost METALSHOP.CZ, s.r.o. není povinna a bohužel se nemůže zúčastnit alternativních, mimosoudních vyrovnání.

Provozovatel e-shopu

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás na čísle +420 228 885 606 (Po - Pá: 7-20 hodin) nebo nám napište na .

Buď první, kdo se dozví o akcích a novinkách a získej slevu 100 Kč na první nákup.